Ξέφτισε το όνειρο και τα ξέφτια του
βρόχος γίνανε να με πνίξουν.
Μετρώ τις μέρες,
τα χρόνια που έφυγαν στη σιωπή.
Γέρασα κι ακόμα μετρώ....


.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Δέκα αγάπες

Την πρόσκληση για να παίξω και ν’ «αποκαλύψω» τις 10 μου αγάπες την έλαβα πριν λίγες μέρες από την καλή μου φίλη Αγράμπελη και η πρώτη σκέψη ήταν να μην παίξω… (τι δουλειά έχω εγώ παππούς άνθρωπος με παιχνιδάκια).
Παρόλα αυτά μπήκα κι εγώ στο παιχνίδι αφού:
1) Πρώτα από όλα αγαπώ την Αγράμπελη μια φίλη που γνώρισα πριν από δύο περίπου χρόνια μέσα στο χάος του διαδικτύου και την αγαπώ τόσο που μου είναι αδύνατο να αρνηθώ την πρότασή της να παίξω στο παιχνιδάκι με τα «10 πράγματα που αγαπώ».
2) Αγαπώ να αγναντεύω τη θάλασσα και τους γλάρους και μ’ αρέσει να «χάνομαι» κοιτώντας τη γραμμή που χωρίζει το γαλάζιο της θάλασσα από το γαλάζιο τ’ ουρανού.

3) Αγαπώ το τσιπουράκι με παρέα καλούς φίλους και κουβεντούλα για τα μεγάλα και τα εφήμερα ακόμα και μέχρι το ξημέρωμα.
4) Αγαπώ τα κορίτσια μου ακόμα κι όταν με στεναχωρούν.
5) Το πονηρό βλέμμα του εγγονού μου και τις πρώτες του μαγκιές.
6) Τη φουσκωμένη κοιλίτσα της κόρης μου που μου ετοιμάζει το δεύτερο εγγόνι.
7) Να κάθομαι μπροστά στο αναμμένο τζάκι όταν έξω χιονίζει απολαμβάνοντας ένα ποτήρι μαύρο ρούμι.
8) Αγαπώ τους λύκους…, (αυτό έτσι χωρίς περισσότερες εξηγήσεις).
9) Αγαπώ τα λουλούδια, και μ’ αρέσει να τα φωτογραφίζω, ιδίως αυτά που συναντώ στην άκρη του δρόμου πλάι σε λασπόνερα.
10) Αγαπώ να ακούω Μητροπάνο με τα μεγάφωνα στη διαπασών όταν ταξιδεύω στην Εθνική με τα γκάζια εκτός ορίων.
Αυτά λοιπόν είναι τα 10 πράγματα που αγαπώ ή για να είμαι ειλικρινείς είναι αυτά που μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό.
Τώρα πρέπει να καλέσω με τη σειρά μου 10 bloggers να παίξουν για να συνεχιστεί το παιχνίδι.
Δεν θα το κάνω, για να μην με βλαστημήσει κανένας σας, και όποιος θέλει εξ ιδίας βουλήσεως ας παίξει.

13 σχόλια:

marianaonice είπε...

Πολύ γλυκειές κι ανθρώπινες οι 10 αγάπες σου...
Κι εμένα με προσκάλεσαν και θα το παίξω το παιχνιδάκι αυτό, είναι ευκαιρία να κάνουμε μια ανασκόπηση μέσα μας για όσα ακόμη επιμένουμε να αγαπάμε...
:))

παππούς είπε...

@marianaonice:
Θα μπορούσα να γράψω άλλες τόσες αλλά είπα να γράψω τις πρώτες που ήρθαν στο μυαλό.
Περιμένω τη δική σου εξομολόγηση...
χαχαχαχα.

agrampelli είπε...

Αααα..είδες λοιπόν που είχα δίκιο;Πως θα μάθω πράγματι κάτι που δεν ήξερα;
1)Πως θα αποκτήσεις άλλο ένα εγγονάκι!!
2)Πως μάλλον βλαστήμησες σαν είδες την πρόσκληση ( και ας με αγαπάς Λύκε μου)...

Αν και τώρα που το καλοσκέφτομαι,μάλλον θα σου χρειαστεί να συνηθίσεις τα παιχνίδια τώρα που θα έχεις δύο εγγονάκια να σε τρέχουνε...(τον τυχερό!!!)
Την καλησπέρα μου...

D.Angel είπε...

Πολύ όμορφο ποστ παπού!
Αγαπώ τα 5 κουταβάκια μου
τη Sheba μου
την κόρη μου
τον άντρα μου
τη ζωγραφική
τη μουσική
τη θάλασσα
το νησί μου
Αγαπώ όλο τον κόσμο σήμεραααααααα
Ναιιιιιιι
Γεννήσαμεεεεεεεεε

Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςςςςς

παππούς είπε...

agrampelli:
Αγράμπελή μου ξέρεις πολύ καλά πως δεν βλαστήμησα και όπως θυμάσαι σου απάντησα πως δεν υπόσχομαι αλλά θα προσπαθήσω...
Για τα υπόλοιπα ίσως έχεις δίκιο μπορεί να ...ξεμωραθώ στο τέλος.

παππούς είπε...

@D.Angel:
Ευτυχώς που γέννησε η κουκλάρα σου γιατί κινδυνεύαμε να γκαστρωθούμε εμείς από το πες, πες σου....

Υ.Γ: Η πιο σβέλτη απάντηση στο παιχνίδι.

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά παππού!

νατασσΆκι είπε...

χεχεχε! έχουν πλάκα αυτά τα παιχνίδια, τελικά!!!
(κι εμείς σ' αγαπάμε και το ξέρεις, παππού-Λύκε ;) )

παππούς είπε...

@νατασσακι:
Τα αισθήματα ως γνωστόν είναι ...αμοιβαιότατα.
;-)

fotini είπε...

ααααα!ωραίο το παιχνίδι παππου!
καταρχην με το καλο το δεύτερο νινι!

οσο για δεκα αγαπες.....μμμμ δύσκολα βάζεις:
-το κοριτσάκι μου
-την αληθινη προσωπικη ελευθερια μου
-την οικογενεια μου
-την φωτογραφια που μεσα της χανομαι
-τις ωρες της έμπνευσης
-τα ταξιδια
-τα αλογα
-τις ωρες που βλεπω τη μικρη μου ευτυχισμενη
-τους μεζεδες
-τη γραμμη του οριζοντα το χαραμα



να σαι καλα παππου, ανακαλυψα πως ότι αγαπω μπορω να το χω!

monahikoslikos είπε...

fotini:
Σβέλτη στις απαντήσεις σου Φωτεινούλα μου, μα για πες μου είσαι βέβαιη πως ότι αγαπάς μπορείς να το 'χεις?
Σ' ευχαριστώ για τις ευχές.

fotini είπε...

....και αν κατι επιθυμησω περισσοτερο μαχη θα δώσω να το αποκτησω παππου.....

θα μου δωσεις την ευχη σου για τη δυσκολη πορεία?

παππους είπε...

fotini:
Γι αυτό σ' αγαπώ γιατί δεν το βάζεις κάτω.
Όσο για την ευχή μου το ξέρεις πως την έχεις μαζί με την αγάπη μου.